فضای کار اشتراکی فینووا

فضای کار اشتراکی فینووا تنها جایی برای استقرار یک کسب‌وکار با هدف کاهش هزینه‌های جاری یک دفتر کار نیست! ما به هر فرد مستعد و توانمند در کنار امکانات یک فضای کار، فرصت بهره‌مندی از مشاوره، هم‌افزایی، اشتراک دانش و انتقال تجربه، خدمات جانبی و هر آنچه از ”یک فضای کاری پویا“ انتظار دارد را به او خواهیم داد. هر فردی در چنین فضایی می‌تواند یاد بگیرد، تجربه کند و ارتباطات خود را توسعه دهد. علاوه بر این، استارتاپ‌ها می‌توانند با شبکه سرمایه‌گذاران فینووا در ارتباط باشند تا از این فرصت برای جذب سرمایه استفاده کنند. شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز با حضور در این فضا از فرصت شناخت تیم‌های مستعد و ارائه خدمات به آن‌ها بهره‌مند خواهند شد. فینووا در تلاش است تا با ایجاد این بستر مناسب و باکیفیت، مسیر رشد استارتاپ‌ها را هموار کند.

پلتفرم هم افزایی، اشتراک دانش و یادگیری

مکانیزم اشتراک دانش و تجربه

فینووا عناصر سرگرمی و رفاهی را به صورت یکپارچه در فضای کاری قرار داده است تا در کنار ایجاد آرامش بتواند حس اعتماد و به اشتراک‌گذاری دانش را تقویت کند. ما با چیدمان میزها و ایجاد فاصله مناسب سعی داریم که جریان ارتباطی و اطلاعاتی میان افراد را حفظ نموده و گسترش دهیم تا تناسب کافی بین تفکر جمعی و خلوت فردی فراهم باشد.

رویدادها و جلسات داخلی

ما برای افزایش کیفیت کار تیمی، درک همکاری داوطلبانه و شناخت بهتر افرادی که در فضای کار حضور دارند رویدادهای مفرح و جذابی را در نظر گرفته‌ایم. در کنار این رویدادها، جلساتی را بطور منظم برای بررسی مشکلات افراد حاضر در فضای کار برگزار می‌کنیم تا علاوه بر تلاش در جهت رفع مشکلات، تمامی افراد به اهمیت حضور خود در این فضا آگاه باشند.

گفتگو و هم‌افزایی

فینووا به دنبال ایجاد ظرفیت جدیدی است که از مشارکت و گفتگوی افراد در فضای کار اشتراکی حاصل می‌شود. این ظرفیت در فینووا با ایجاد ارتباطات تازه، گفتگو درباره مباحث مختلف و انتقال تجربه میان افراد به دست می‌آید. ما معتقدیم که فضای هم‌افزا سبب تسهیل کارها و رفع سریع مشکلاتی می‌شود که ممکن است هر فرد یا تیم در مسیر خلق و رشد کسب و کار با آن مواجه شود.

محیط کار بدون دغدغه و پویا

امکانات ویژه

  • خط تلفن اختصاصی
  • کدپستی اختصاصی
  • لاکر

امکانات پایه

  • میز و‌ فضای‌ کار‌ اشتراکی
  • اتاق جلسات منعطف برای جلسات مختلف
  • چای و قهوه رایگان
  • اینترنت
  • اتاق استراحت
  • اتاق بازی و ناهارخوری

خدمات ارزش محور

شبکه و امکانات ارتباط فردا و فینوتک

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و فینوتک در راستای سیاست نوآوری باز از مهمترین همراهان خانواده فینووا هستند. شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا با شناخت عمیق فضای بانکی و تجارت الکترونیکی در ایران، ارتباطات گسترده در صنعت مالی و ارائه خدمات فین‌تک ویژه کسب‌وکارهای آنلاین از یک سو و شرکت فینوتک با ارائه خدمات بانک‌ها، بیمه‌ها، شرکت‌های حوزه مخابرات، بازار سرمایه در قالب سرویس‌های شخصی‌سازی به صورت API باز از سوی دیگر خدمات ارزشمندی را به استارتاپ‌ها ارائه می‌دهند.

سرویس‌های ویژه همکاران استراتژیک

فینووا با همکاری شرکت‌های کوچکی که زمانی استارتاپ بودند و نیز شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگی که سرویس‌های موردنیاز استارتاپ‌ها را در زمینه‌های گوناگون در اختیار دارند، امکانی را ایجاد نموده است تا افراد و تیم‌های مستقر در فضای کار اشتراکی بتوانند با تخفیف ویژه از این خدمات استفاده کنند. همکاران ما در زمینه‌های مالی، حقوقی، بازاریابی، اطلاع‌رسانی، تبلیغات، استخدام، برون‌سپاری، تولید محتوا و غیره آماده ارائه خدمات خود به خانواده فینووا هستند.

معرفی به شبکه سرمایه‌گذاران

استارتاپی که در فضای کار اشتراکی حضور دارد توسط کارشناسان ما مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. ما در این فضا روزانه با اعضای تیم‌ها در ارتباط هستیم و پیرامون روند توسعه کسب و کارشان و مشکلات پیش رو با آنها گفتگو می‌کنیم و در نتیجه شناخت مناسبی از تیم پیدا خواهیم کرد. بنابراین با توجه به عملکرد استارتاپ و کیفیت اعضای تیم می‌توانیم این فرصت را ایجاد کنیم تا از یک سو شبکه سرمایه‌گذاران فینووا از نزدیک با کسب و کار آشنا شده و از سوی دیگر شرایط جذب سرمایه را برای استارتاپ فراهم کنیم.

دیوار افتخارات

پی پینگ

بامارو

فول فکر

کاموا

تپسی

پلن ها

تیم های استارتاپی

  • میز و‌ فضای‌ کار‌ اشتراکی
  • اتاق جلسات
  • چای و قهوه رایگان
  • اینترنت
  • اتاق استراحت
  • اتاق بازی و ناهارخوری

ماهانه (به ازای هر صندلی)

 600 150 هزار تومان

ثبت نام

فریلنسر

  • میز و‌ فضای‌ کار‌ اشتراکی
  • اتاق جلسات
  • چای و قهوه رایگان
  • اینترنت
  • اتاق استراحت
  • اتاق بازی و ناهارخوری

ماهانه (به ازای هر صندلی)

 600 250 هزار تومان

ثبت نام

شرکت‌ها و سازمان‌ها

هر شرکت کوچک با حضور در فضای کار اشتراکی فینووا می‌تواند علاوه بر بهره‌مندی از فضای کار، فرصت آشنایی با استارتاپ‌ها و ارائه خدمات خود به آنها را نیز داشته باشد. سازمان‌ها نیز با حضور در این فضا می‌توانند افراد متخصص و استارتاپ‌های توانمند را مورد ارزیابی قرار داده و علاوه بر ارائه سرویس، از فرصت همکاری و سرمایه‌گذاری استفاده نمایند.

با ما تماس بگیرید.

 

تماس با ما

سوالات متداول
برنامه دوره شتابدهی به چه صورت است؟

بعد از گذراندن دوره پیش شتابدهی، تیم‌هایی که به مرحله شتابدهی ورود پیدا کنند بر اساس نیاز تیم و کسب و کار برنامه‌ای متفاوت خواهند داشت. حضور مشاوران متخصص جهت توسعه محصول و بازار نیز از مهمترین برنامه‌های دوره شتابدهی به شمار می‌آیند.

آیا در دوره شتابدهی سرمایه نقدی در اختیار تیم‌ها قرار خواهد گرفت؟

در دوره شتابدهی سرمایه نقدی تا سقف 100 میلیون تومان با دریافت 10 تا 15 درصد از سهام تیم‌ها به ازای خدمات ارایه شده پرداخت خواهد شد.

مدت زمان دوره شتابدهی چند ماه است؟

مدت زمان دوره شتابدهی بر اساس نیاز هر تیم متفاوت خواهد بود و بر اساس معیار‌های کلیدی در هنگام ورود به دوره شتابدهی مشخص خواهد شد. این مدت زمان بین ۶ تا ۹ ماه بر اساس نیاز هر تیم پس از ورود به دوره شتابدهی متغیر می‌باشد.

برنامه دوره پیش‌شتابدهی به چه صورت است؟

پس از تایید در مصاحبه حضوری، تیم‌ها به مرحله پیش شتابدهی ورود پیدا خواهند کرد و در این مرحله، از دوره‌های آموزشی و مربیان مرکز استفاده خواهند نمود تا آماده ورود به دوره شتابدهی شوند.

مدت زمان دوره پیش‌شتابدهی چقدر است؟

مدت زمان دوره پیش شتابدهی سه ماه است و تیم‌ها در مرکز شتابدهی فینووا مستقر خواهند شد.

آیا تعداد مشخصی تیم به دوره شتابدهی ورود پیدا می‌کنند؟

پذیرش دوره شتابدهی بر اساس معیار‌های کلیدی از پیش تعیین شده‌ و عملکرد هر تیم در دوره پیش‌شتابدهی است.

در دوره شتابدهی چه امکاناتی در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهید؟

در دوره پیش‌شتابدهی امکاناتی از قبیل فضای استقرار، اینترنت، تلفن، دوره‌های آموزشی فشرده و برنامه‌های مربیگری در اختیار تیم‌ها قرار خواهد گرفت.

ارسال درخواست چگونه انجام می‌شود؟

ارسال درخواست جهت بررسی و پذیرش از طریق وب سایت فینووا بخش شتابدهنده امکان‌پذیر است. پس از ارسال درخواست، تیم بررسی در مدت یک هفته نتیجه را ارسال خواهد کرد.

فرایند پذیرش چگونه است و به چه نکاتی باید توجه کرد؟

پذیرش اولیه توسط تیم داخلی مرکز بررسی و بر اساس اطلاعات ارسالی خواهد بود. تیم‌ها باید دقت کنند تا تمام موارد ذکر شده در فرم پذیرش را به دقت و به صورت کامل جهت بررسی ارسال نمایند.

فرایند اطلاع رسانی رد یا تایید چگونه است؟

در صورتی‌که درخواست شما رد یا تایید شود، از طریق ایمیل ثبت شده به فرد مورد نظر و به صورت مستقیم با ذکر دلیل اعلام خواهد شد.

تیم ها

جیک

حاضر در فینووا

سایبورگ

خارج شده از فینووا

پیک سل

خارج شده از فینووا

آیبینو

خارج شده از فینووا

مه کارت

خارج شده از فینووا

همین حالا فرم درخواست خود را تکمیل کنید

اخبار و بلاگ

پنج دلیل مهم برای استفاده از فضای کار اشتراکی (بخش دوم)

11 خرداد 1398 بیشتر

پنج دلیل مهم برای استفاده از فضای کار اشتراکی (بخش اول)

29 اردیبهشت 1398 بیشتر

مدیریت آنلاین فضای کار اشتراکی؛ چرا و چگونه…

15 اردیبهشت 1398 بیشتر
بیشتر