بوتیک ،اولین جست و جو گر لباس

۲۷/۰۶/۱۳۹۵

بوتیکی‌ها حلقه‌ای بین خریداران پوشاک و فروشندگان هستند. فروشندگان به جای پرداخت هزینه‌های گزاف برای تبلیغات، ساخت وب‌سایت و غیره، می‌توانند با هزینه بسیار اندک ویترینی مجازی و تاثیرگذار در بوتیک داشته باشند . گاهی شما وقت کافی برای گشتن در مغازه‌های شهر و انتخاب بین هزاران نوع از پوشاک را ندارید. بیشتر دوست دارید […]

بوتیکی‌ها حلقه‌ای بین خریداران پوشاک و فروشندگان هستند. فروشندگان به جای پرداخت هزینه‌های گزاف برای تبلیغات، ساخت وب‌سایت و غیره، می‌توانند با هزینه بسیار اندک ویترینی مجازی و تاثیرگذار در بوتیک داشته باشند .

گاهی شما وقت کافی برای گشتن در مغازه‌های شهر و انتخاب بین هزاران نوع از پوشاک را ندارید. بیشتر دوست دارید که بدانید محصول مورد نظرتان در کدام فروشگاه وجود دارد .بوتیک مشکل شما را حل کرده است. آن‌ها ویترینی از فروشندگان مختلف پوشاک را در سطح کشور گرد آوردند  تا شما با چند کلیک ساده متوجه شوید پوشاک مورد نظرتان در کدام فروشگاه‌ها وجود دارند .

شما با استفاده از بوتیک می‌توانید با توجه به نوع لباس و محله‌ای که در نظر دارید فروشگاه مناسب خودتان را پیدا کنید .

بوتیکی‌ها بعد از سختی‌هایی که برای شروع استارتاپشان داشتند و پس از گذراندن دوره‌های شتابدهی از تیرماه ۱۳۹۵ به فضای کار اشتراکی فینووا پیوستند زیرا برای آن‌ها داشتن یک تیم خوب کاری در اولویت است. آن‌ها تصمیم گرفتند با استقرار تیمشان در فینووا با استفاده از تجربیات گذشته در کنار تیمشان قوی‌تر از قبل بوتیک را گسترش دهند و حالا آن‌ها با بیش از ۲هزار فروشگاه در سطح شهر قرارداد بسته‌اند. تعداد محصولات بوتیک بیش از ۲۸ هزار قلم است. بازدید روزانه از طریق وب‌سایت ۲۵ هزار نفر و اپلیکیشن بوتیک توسط ۵۰ هزار نفر دانلود شده است .

وبسایت: http://www.botick.com/

c001-01

قوانین بازاریابی برای موفقیت در بازار – بخش اول

اول بودن مهمتر از بهتر بودن است

c001-02

قوانین بازاریابی برای موفقیت در بازار – بخش دوم

شناخت محصول مهم‌تر از کیفیت است

برای دریافت خبرنامه
و آگاهی از جدیدترین اتفاقات فینووا
رایانامه خود را ثبت نمایید