با الوین بر مدار مشتری بمانید

۲۵/۰۷/۱۳۹۵

به نظرسنجی جور دیگری نگاه کنیم الوین نام یکی از تیم‌های خوشفکر حاضر در فضای کارگروهی مشترک فینوا است که با راه حل‌های جدید فرایند مشتری‌مداری را برای مجموعه های خدماتی ساده کرده است. نخستین محصول آن‌ها سامانه‌ای برای سنجش رضایت مشتریان است که در بانک‌ها و رستوران‌ها به شدت مورد توجه قرار گرفته است. […]

به نظرسنجی جور دیگری نگاه کنیم

الوین نام یکی از تیم‌های خوشفکر حاضر در فضای کارگروهی مشترک فینوا است که با راه حل‌های جدید فرایند مشتری‌مداری را برای مجموعه های خدماتی ساده کرده است. نخستین محصول آن‌ها سامانه‌ای برای سنجش رضایت مشتریان است که در بانک‌ها و رستوران‌ها به شدت مورد توجه قرار گرفته است. مشتریان پس از دریافت خدمات و در زمان خروج از مجموعه، میزان رضایت خود را از طریق کیوسک‌های شاد و جذاب که در مکان مناسب قرار داده شده است اعلام می‌نمایند. برای جمع‌آوری نظرات به شکل خلاقانه‌ای از شکلک‌های احساسی متداول در شبکه‌های اجتماعی استفاده شده است. این ایده مشتریان را در اولین نگاه به نظر دادن ترغیب می‌کند و حس خوب این تجربه فراموش نشدنی همیشه همراه مشتریان خواهد بود. نتایج نظرسنجی لحظه به لحظه گزارش می‌شوند و مدیران مجموعه‌ها می‌توانند شعب خود را از نظر مشتری‌مداری مقایسه کنند. نحوه دسترسی به گزارشات هم بسیار ساده است و از طریق سایت الوین به نشانی www.elwin.ir  از هر کجا و در هر زمان امکان پذیر است.

 

الوین در مقایسه با بقیه روش های نظرسنجی ساده تر، سریعتر، دقیقتر و ارزانتر است .

 

مزیت الوین نسبت به باقی روش های نظر سنجی مداومت نظرسنجی در دوره های زمانی طولانی یا سنجش لحظه به لحظه و همزمان و همین طور جذب بیشترین مشارکت داوطلبانه که با هیچ یک از روشهای موجود قابل مقایسه نیست.

 

گزارش هایی هم که الوین ارائه می کند کمک می کند تا کوچکترین تغییرات شناسایی و با این کار نقاط ضعف و قوت واحدها اشکار شود. و قابلیت مقایسه شعب هم از امکانات منحصر به فرد الوین به شمار می آید .

 

ارزش اصلی محصولات الوین در ترکیب سادگی، کارایی و جذابیت است. این را می‌توان هم در طراحی کیوسک و هم در نحوه ارائه گزارش‌ها دید. بچه‌های الوین امیدوار هستند تا با این محصول بتوانند فرهنگ نظر دادن و نظر گرفتن را در بین مردم و مجموعه‌های خدماتی کشور زنده کنند.

 

الوینی ها مدتی است در فضای کار گروهی مشترک فینوا مستقر شده اند تا با تیم خود چالش های کارتیمی را تجربه کنند .

 

یکی از کیوسک های هیجان انگیز تیم الوین از ۵ ماه قبل در فینوا نصب شده است و در این مدت ما توانستیم بازخوردهای خوبی از تیم های حاضر در فضای کارگروهی مشترک فینوا بگیریم و در جهت بهبود فضا از نظرات تیم ها استفاده کنیم .

www.elwin.ir

c001-01

قوانین بازاریابی برای موفقیت در بازار – بخش اول

اول بودن مهمتر از بهتر بودن است

c001-02

قوانین بازاریابی برای موفقیت در بازار – بخش دوم

شناخت محصول مهم‌تر از کیفیت است

برای دریافت خبرنامه
و آگاهی از جدیدترین اتفاقات فینووا
رایانامه خود را ثبت نمایید