کارگاه الفبای مدیریت محصول

مخاطب در این کارگاه با اصول مدیریت محصول و اهمیت این جایگاه شغلی آشنا خواهد شد.

تاریخ برگزاری: 1396/4/22

مدیریت محصول، یکی از واژه‌هایی است که به تازگی وارد دنیای کسب و کارهای اینترنتی شده است. این کارگاه که به مدت ۴ ساعت برگزار می‌شود به آموزش مبانی مدیریت محصول می‌پردازد. مخاطب در این کارگاه با اصول مدیریت محصول و اهمیت این جایگاه شغلی آشنا خواهد شد. در این کارگاه سعی خواهیم کرد تا تجربیات شرکت کنندگان را بشنویم و در کنار آموزش‌های پایه به انتقال تجربیات بپردازیم. در این دوره ابتدا طراحی و مدیریت محصول را معرفی می‌نماییم، تفاوت‌های آنها را بررسی خواهیم کرد و سپس به بررسی فعالیت‌های یک مدیر محصول می‌پردازیم. در پایان این دوره با وظایف مدیر محصول آشنا خواهیم شد و به بررسی شخصیت مدیران محصول می‌پردازیم تا بتوانیم شناخت بهتری از خودمان داشته باشیم که دریابیم آیا می‌توانیم مدیر محصول خوبی باشیم یا خیر؟ همچنین نقشه راه آموزشی آکادمی مدیریت محصول و دوره‌های مرتبط با آکادمی معرفی خواهند شد.

سرفصل‌ها:

  • تاریخچه مدیریت محصول
  • طراح محصول کیست ؟
  • مدیریت محصول چیست ؟
  • مدیر محصول کیست ؟
  • زندگی گذشته یک مدیر محصول
  • بازاریابی و مدیریت محصول
  • مستند سازی
  • مشتری واقعا چه می‌خواهد
  • یک مدیر محصول چه کار‌هایی انجام می‌دهد
  • دامنه فعالیت‌های یک مدیر محصول
  • توسعه ابتدایی محصول
  • چگونه یک مدیر محصول شویم ؟
  • اسکلت بندی مدیریت یک محصول

 

مخاطبان کارگاه: 

  • صاحبان کسب و کار‌های نوپا

  • مدیران منابع انسانی

  • مدیران کسب و کار فعال در حوزه تکنولوژی

  • علاقه‌مندان حوزه طراحی و مدیریت محصول

  • کارآموزان طراحی و مدیریت محصول

  • طراحان رابط کاربری

  • توسعه دهندگان وب

  • بازاریابان اینترنتی

 

پیش‌نیاز‌های شرکت در دوره:

  • آشنا با استارت‌آپ

  • تجربه فعالیت در یک شرکت نرم‌افزاری یا کسب و کار اینترنتی

سخنرانان و برنامه

c001-01

قوانین بازاریابی برای موفقیت در بازار – بخش اول

اول بودن مهمتر از بهتر بودن است

c001-02

قوانین بازاریابی برای موفقیت در بازار – بخش دوم

شناخت محصول مهم‌تر از کیفیت است

برای دریافت خبرنامه
و آگاهی از جدیدترین اتفاقات فینووا
رایانامه خود را ثبت نمایید