کارگاه آموزشی “هک رشد، بازاریابی نتیجه گرا “

رشد در کسب‌وکا‌رهای نوپا به معنی انتخاب یک متریک اولیه برای رشد یک محصول است. یک هکر رشد با بررسی کاملِ کسب‌وکار ابتدا متریک‌های رشد محصول را با توجه به داشته‌ها و شبکه‌های بازاریابی انتخاب می‌کند.

تاریخ برگزاری: 1396/6/25

photo_۲۰۱۷-۰۸-۳۱_۱۳-۳۸-۱۲

درباره کارگاه: رشد در کسب‌وکا‌رهای نوپا به معنی انتخاب یک متریک اولیه برای رشد یک محصول است. یک هکر رشد با بررسی کاملِ کسب‌وکار ابتدا متریک‌های رشد محصول را با توجه به داشته‌ها و شبکه‌های بازاریابی انتخاب می‌کند. سپس با تمرکز روی هدف و استفاده از شبکه‌ها و روش‌های بازاریابی تلاش می‌کند به هدفی که از پیش تعیین کرده برسد و بعد سراغ متریک رشد بعدی می‌رود. هر تصمیمی که هکر رشد می‌گیرد براساس اطلاعاتی است که در مورد رشد دارد. هکر رشد هر استراتژی، هر تاکتیک و هر ابتکاری را به کار می‌گیرد به این امید که به رشد دست پیدا کند. «رشد» مانند خورشیدی است که هکر رشد به دور آن می‌چرخد. البته بازاریاب‌های سنتی هم به رشد اهمیت می‌دهند اما نه به اندازه‌ی یک هکر رشد. به یاد داشته باشید قدرتِ هکر رشد به خاطر تمرکزِ وسواس‌گونه‌اش تنها بر روی یک هدف است. آنها با نادیده‌گرفتنِ تقریبا همه چیز می‌توانند فقط یک کار انجام دهند که در مراحل اولیه مهم‌ترین موضوع است.
این کارگاه به درد چه کسانی می خورد ؟
۱- موسسین استارتاپ ها از جنس Business or tech که به دنبال رشد های از جنس موشکی هستند
۲- بازاریاب های سنتی ای که می خواهند از متدهای به روز مطلع شوند
۳- بازاریاب های دیجیتال که می دانند فروش مهم تر از تبلیغات بنری است؟
۴- چرا باید به دنبال یک مهندس رشد به جای بازاریاب دیجیتال در کسب و کار خود باشیم ؟

سخنرانان و برنامه

c001-01

قوانین بازاریابی برای موفقیت در بازار – بخش اول

اول بودن مهمتر از بهتر بودن است

c001-02

قوانین بازاریابی برای موفقیت در بازار – بخش دوم

شناخت محصول مهم‌تر از کیفیت است

برای دریافت خبرنامه
و آگاهی از جدیدترین اتفاقات فینووا
رایانامه خود را ثبت نمایید